Decisions annual meeting Fastned B.V.

Amsterdam, 16 April 2019. Fastned B.V. held its annual general meeting on April 15, 2019, which approved the following decisions:

• The financial statements for 2018 have been adopted;
  • Discharge has been granted to the members of the board of directors of Fastned B.V. on the policy pursued in 2018;
  • On the day of the intended listing on Euronext Amsterdam, the articles of association of Fastned B.V. are being changed;
  • A supervisory board will be established on the day of the intended listing on Euronext Amsterdam. Bart Lubbers, Hans Streng and Hans Michels will be appointed as members of the Supervisory Board.

Fastned Administration Foundation will hold an extra scheduled Meeting for Certificate Holders (VvC) on April 24, 2019. The agenda for this meeting includes the appointment of Fiona Buruma and Henk Pals as new members of the board of the Fastned Administration Foundation, the approval of an intended amendment to the articles of association of the Fastned Administration Foundation and the approval of an intended amendment of the administration conditions of the Fastned Administration Foundation. The Fastned Administration Foundation intends to have the aforementioned amendment to the articles of association and the administration conditions take place on the day of the intended listing on Euronext Amsterdam.

Yesterday, certificate holders received an invitation to this Meeting for Certificate Holders via the NxChange platform.

The amended articles of association and appointment of the new members of the board of directors and the supervisory board of Fastned B.V. can be found on ir.fastnedcharging.com (see corporate governance).

Fastned entwickelt ein europäisches Ladenetzwerk von Schnellladestationen, an denen alle Elektroautos so schnell wie möglich aufgeladen werden können. Die Stationen befinden sich an verkehrsreichen Orten entlang von Autobahnen und in Städten, wo Elektroautos im Durchschnitt in etwa 20 Minuten aufgeladen werden.

Das ermöglicht es den Fahrerinnen und Fahrern, mit ihren Elektroautos durch ganz Europa zu reisen. Fastned betreibt derzeit über 100 Ladestationen in den Niederlanden, Deutschland und im Vereinigten Königreich und arbeitet daran, das Netzwerk auf ganz Europa ausweiten. Fastned baut zurzeit Schnellladestationen in den Niederlanden, Deutschland und im Vereinigten Königreich und bereitet die Expansion in Belgien, Frankreich und der Schweiz vor.

fastned.de