Snelladen bij Fastned nu ook mogelijk met Travelcard

Amsterdam, 23 december 2014. Naast MultiTankcard is nu ook Travelcard gekoppeld aan Fastned. Het wordt nu nog aantrekkelijker voor de zakelijke rijder om te snelladen bij Fastned. Na het eenmalig invoeren van het tankpas-nummer in de Fastned app kunnen EV-rijders gemakkelijk laadsessies starten en stoppen met de app. Betaling gebeurt automatisch via de Travelcard-pas zodat het declareren van laadsessies tot het verleden behoort.

Fastned CEO Michiel Langezaal: “Het draait allemaal om gemak en uiteindelijk vrijheid. Door de koppeling met de twee grootste tankpas aanbieders kunnen zakelijke rijders nu nog gemakkelijker snelladen bij Fastned. En hebben ze de vrijheid om overal naartoe te kunnen rijden.”

Algemeen Directeur Jan-Rein Vink van Travelcard: “De e-tankpas is tegenwoordig onmisbaar. Travelcard wil haar klanten toegang bieden tot alle openbare laadnetwerken. We zijn daarom zeer tevreden dat snelladen bij Fastned nu voor onze klanten tot de mogelijkheden behoort.”

De koppeling is al operationeel dus EV-rijders met een pas van Travelcard kunnen direct gebruik maken van deze nieuwe mogelijkheid.

“Het draait allemaal om gemak en uiteindelijk vrijheid. Door de koppeling met de twee grootste tankpas aanbieders kunnen zakelijke rijders nu nog gemakkelijker snelladen bij Fastned. En hebben ze de vrijheid om overal naartoe te kunnen rijden„ Michiel Langezaal, CEO Fastned
    “De e-tankpas is tegenwoordig onmisbaar. Travelcard wil haar klanten toegang bieden tot alle openbare laadnetwerken. We zijn daarom zeer tevreden dat snelladen bij Fastned nu voor onze klanten tot de mogelijkheden behoort„ Jan-Rein Vink, Algemeen Directeur Travelcard

Fastned bouwt aan een Europees netwerk van snellaadstations waar alle volledig elektrische auto's snel kunnen laden. De stations bevinden zich op A-locaties langs snelwegen en in steden, waar elektrische auto’s in 15 minuten tot wel 200 km bereik bijladen. Fastned's missie is vrijheid geven aan de elektrische rijder en de transitie naar duurzame mobiliteit te versnellen. Fastned heeft 109 snellaadstations operationeel in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast werkt Fastned aan uitbreiding van haar netwerk naar de rest van Europa. Er wordt op dit moment actief gewerkt aan snellaadstations in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en Fastned bereidt zich voor op het bouwen van de eerste snellaadstations in België, Zwitserland en Frankrijk. Fastned is genoteerd aan Euronext Amsterdam. Meer informatie: fastnedcharging.com