Snelladen bij Fastned nu ook mogelijk met Travelcard

Amsterdam, 23 december 2014. Naast MultiTankcard is nu ook Travelcard gekoppeld aan Fastned. Het wordt nu nog aantrekkelijker voor de zakelijke rijder om te snelladen bij Fastned. Na het eenmalig invoeren van het tankpas-nummer in de Fastned app kunnen EV-rijders gemakkelijk laadsessies starten en stoppen met de app. Betaling gebeurt automatisch via de Travelcard-pas zodat het declareren van laadsessies tot het verleden behoort.

Fastned CEO Michiel Langezaal: “Het draait allemaal om gemak en uiteindelijk vrijheid. Door de koppeling met de twee grootste tankpas aanbieders kunnen zakelijke rijders nu nog gemakkelijker snelladen bij Fastned. En hebben ze de vrijheid om overal naartoe te kunnen rijden.”

Algemeen Directeur Jan-Rein Vink van Travelcard: “De e-tankpas is tegenwoordig onmisbaar. Travelcard wil haar klanten toegang bieden tot alle openbare laadnetwerken. We zijn daarom zeer tevreden dat snelladen bij Fastned nu voor onze klanten tot de mogelijkheden behoort.”

De koppeling is al operationeel dus EV-rijders met een pas van Travelcard kunnen direct gebruik maken van deze nieuwe mogelijkheid.

“Het draait allemaal om gemak en uiteindelijk vrijheid. Door de koppeling met de twee grootste tankpas aanbieders kunnen zakelijke rijders nu nog gemakkelijker snelladen bij Fastned. En hebben ze de vrijheid om overal naartoe te kunnen rijden„ Michiel Langezaal, CEO Fastned
    “De e-tankpas is tegenwoordig onmisbaar. Travelcard wil haar klanten toegang bieden tot alle openbare laadnetwerken. We zijn daarom zeer tevreden dat snelladen bij Fastned nu voor onze klanten tot de mogelijkheden behoort„ Jan-Rein Vink, Algemeen Directeur Travelcard