Grote aandeelhouders laden de rest van hun leven gratis bij Fastned

Amsterdam, 19 mei 2015. Fastned biedt aandeelhouders vanaf vandaag de kans om hun leven lang gratis te laden bij alle Fastned stations. Hiervoor heeft de snel groeiende onderneming de Fastned Founders Club opgericht. Investeerders die minimaal 2500 certificaten van Fastned à 10 euro (bij)kopen worden automatisch lid van deze club. Deze aandeelhouders kunnen vanaf vandaag de rest van hun leven gratis laden. Het is een eenmalige en unieke kans voor iedereen die denkt de komende jaren elektrisch te gaan rijden en kansen ziet als mede-eigenaar van de tankstations van de toekomst.

Fastned heeft nu al 31 stations operationeel en daar komt iedere week een nieuw station bij. Mede-oprichter en CEO Michiel Langezaal: “Ons doel is om net als bij mobiele telefonie een dekkend netwerk te bouwen zodat elektrische rijders onbezorgd kunnen rondrijden. Wie nu substantieel investeert wordt mede-eigenaar van de infrastructuur van de toekomst en kan er zelf altijd gratis gebruik van maken.” Naast het aandeelhouderschap en gratis laden worden leden van de Founders Club uitgenodigd op het jaarlijkse Fastned Founders Diner waar ze kennis kunnen maken met andere grote investeerders en pioniers. Het aanbod om lid te worden is van tijdelijke duur en voor een beperkt aantal investeerders. Momenteel zijn 17 aandeelhouders lid van de Fastned Founders Club. Investeren kan via de Fastned website: www.fastned.nl/investeren. Het gratis laden gaat per direct in voor aandeelhouders die in bezit zijn van minimaal 2500 certificaten van aandelen.

“Ons doel is om net als bij de mobiele telefonie een dekkend netwerk te bouwen zodat elektrische rijders onbezorgd kunnen rondrijden. Wie nu investeert wordt mede-eigenaar van de infrastructuur van de toekomst en kan er zelf altijd gratis gebruik van maken.„ Michiel Langezaal, CEO en mede-oprichter Fastned

Voor meer informatie, zie www.fastned.nl. Er is ook een presskit beschikbaar met logo’s, foto’s en filmpjes. Zie de newsroom voor de meest recente nieuws artikelen over Fastned.

Voor meer informatie en/of een interview met een van de oprichters, Bart Lubbers of Michiel Langezaal, kun je contact opnemen met Kyra Hartlief, zie de gegevens hieronder.

Fastned bouwt aan een Europees netwerk van snellaadstations waar alle volledig elektrische auto's snel kunnen laden. De stations bevinden zich op A-locaties langs snelwegen en in steden, waar elektrische auto’s in gemiddeld 20 minuten kunnen opladen. Hiermee wil Fastned de elektrische rijder de vrijheid geven om door heel Europa te kunnen rijden. Fastned heeft momenteel 106 snellaadstations operationeel in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast werkt Fastned aan uitbreiding van haar netwerk naar de rest van Europa. Er wordt op dit moment actief gewerkt aan snellaadstations in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en Fastned bereidt zich voor op het bouwen van de eerste snellaadstations in België, Zwitserland en Frankrijk. Meer informatie: fastnedcharging.com