Fastned breidt samenwerking met Nissan uit

Nu vier jaar gratis snelladen bij iedere nieuwe elektrische Nissan

Amsterdam, 5 januari 2016. Fastned en Nissan versterken hun samenwerking. Bij iedere nieuwe Nissan LEAF en e-NV200 wordt nu standaard vier jaar gratis snelladen bij Fastned meegeleverd. Hiermee is het tijdperk van groene en goedkope elektrische mobiliteit aangebroken. Door het landelijk dekkend netwerk van reeds 50 snellaadstations hoeven elektrische autorijders niet meer na te denken over kosten en range. In de toekomst kunnen deze rijders ook gebruik maken van Fastned stations binnen steden en in het buitenland.

Michiel Langezaal, CEO Fastned: “Met een Fastned abonnement kunnen elektrische rijders nu al door heel Nederland gratis en supersnel laden, en straks ook door heel Europa. Schoon elektrisch rijden wordt door deze samenwerking niet alleen erg voordelig, het maakt een elektrische auto ook bereikbaar voor mensen zonder eigen oplaadpunt."

Het gratis laden bij Fastned is onderdeel van het Nissan e-Vier pakket dat standaard wordt meegeleverd met iedere Nissan LEAF en e-NV200. Naast vier jaar gratis snelladen biedt dit pakket ook vier jaar vervangend vervoer voor tijdens de vakantie, vier jaar gratis onderhoud en een gratis oplaadpunt aan huis of op het werk. Goed nieuws voor iedereen die erover denkt om een elektrische auto aan te schaffen, bovenop de 4% bijtelling en vrijstelling van wegenbelasting.

“Met een Fastned abonnement kunnen elektrische rijders nu al door heel Nederland gratis en supersnel laden, en straks ook door heel Europa. Schoon elektrisch rijden wordt door deze samenwerking niet alleen erg voordelig, het maakt een elektrische auto ook bereikbaar voor mensen zonder eigen oplaadpunt.„ Michiel Langezaal, CEO Fastned

Voor meer informatie, zie www.fastned.nl. In de presskit zijn logo’s, foto’s en filmpjes beschikbaar. Zie de newsroom voor de meest recente nieuws artikelen over Fastned.

Voor meer informatie en/of een interview met een van de oprichters, Bart Lubbers of Michiel Langezaal, kun je contact opnemen met Kyra Hartlief, zie de gegevens hieronder.