Obligatie-uitgifte Fastned uitgebreid tot 6 miljoen euro

Amsterdam, 29 November 2017. Wegens grote vraag naar obligaties Fastned heeft het laadbedrijf besloten om de uitgifte uit te breiden van 3,3 mln Euro naar 6 mln Euro. De uitgifte begon gisterochtend en binnen een dag was er al voor ruim 3 miljoen Euro ingetekend. De obligaties keren 6% rente per jaar uit en hebben een looptijd van vijf jaar. Het biedt investeerders de kans om te beleggen in duurzame infrastructuur in de snel groeiende markt van elektrisch rijden. Deelname is mogelijk vanaf 1000 euro. Met de opbrengsten van deze uitgifte bouwt Fastned verder aan de uitbreiding van haar Europese netwerk van snellaadstations voor elektrische auto’s.

Geïnteresseerden kunnen tot en met 12 december 2017 inschrijven via de website www.fastned.nl/obligaties. Daar is ook het prospectus en andere relevante informatie beschikbaar. De uitgifte is na uitbreiding beperkt tot 6.000 stuks voor een totaal van 6 miljoen euro.

223731 fastned 4 rgb 9e0ecc large 1473164711

Voor meer informatie, zie www.fastned.nl. In de presskit zijn meer foto’s en filmpjes beschikbaar.

Fastned bouwt aan een Europees netwerk van snellaadstations waar alle volledig elektrische auto's snel kunnen laden. De stations bevinden zich op A-locaties langs snelwegen en in steden, waar elektrische auto’s in gemiddeld 20 minuten kunnen opladen. Hiermee wil Fastned de elektrische rijder de vrijheid geven om door heel Europa te kunnen rijden. Fastned heeft ruim 100 snellaadstations operationeel in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast werkt Fastned aan uitbreiding van haar netwerk naar de rest van Europa. Er wordt op dit moment actief gewerkt aan snellaadstations in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en Fastned bereidt zich voor op het bouwen van de eerste snellaadstations in België, Zwitserland en Frankrijk. Meer informatie: fastnedcharging.com